Onani som 12 årig ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Cyberhus :) Tak for en fed side hvor man kan få opklaret en masse "problemer" :) Men nu til mit spørgsmål. Er det normalt at onanere som 12 årig, eller skal man vente? /anonym

Svar:
Hej Dreng 12 år.
Det er super fedt at høre, at du godt kan lide Cyberhus og ikke er bange for at spørge om hjælp til dine 'problemer' eller andet :)
Jeg kan fortælle dig at du bare kan være helt rolig. Det er nemlig helt normalt at onanere som 12 årig. Det er faktisk de fleste drenge, som begynder at onanere når de er omkring de 11-12 år.
Ud fra det du skriver, kan jeg ikke helt se om du er kommet i gang med at onanere eller om du overvejer at begynde. Men lige meget hvad så kan det måske være rart med nogle gode tips. I lystværelset her i Cyberhus er der en artikkel som hedder "Onani for drenge" og du kan læse den ved at trykke her. Den beskriver ret godt, det her med onani og de myter eller historier og rygter, der er omkring onani. I artiklen er der også et link til, hvordan du mere præcist kan komme i gang med at onanere.
Jeg håber du kan bruge mine råd. Held og lykke med det hele :)
Venlig Hilsen Mie