Onani, skal jeg bare gøre det?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Nogen gange bliver jeg ret liderlig og har bare lyst til at onanere, men problemet er det at min mor, lillesøster og hendes venner tit er hjemme når jeg får en kilden mellem benene. Vores vægge er meget tynde, så jeg ved ikke om jeg bare skal onanere eller hvad, og hvor jeg skal gøre det? Mit andet spørgsmål Når jeg så bliver liderlig vil jeg gerne se porno, men må jeg godt se porno f.eks. på redtube? Hilsen fra pigen med kilden mellem benene.

Svar:
Hej Pigen med kilden mellemn benene,
Tak for dit spørgsmål. Det er helt normalt at man bliver liderlig, og får lyst til at røre ved sig selv. Og også at man kan få lyst til at se porno.
Jeg kan godt forstå det er lidt svært når din mor og lillesøster er hjemme. Men hvis du kan låse døren ind til dit værelse, og lægge dig under dynen, så synes jeg godt at du kan gøre det, selvom de er hjemme. Og så lade være med at stønne så højt at de kan høre det :-)
Der er ingen lovgivning der siger at børn ikke må se porno, så det må du gerne.
God fornøjelse med kilden mellem benene.
De bedste hilsener
Stine