Onani problem.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus! - det er sådan at jeg rigtig godt kan li at onaner (gør det hver dag) Men det er sådan jeg ikke rigtig kan stoppe igen :/ Ved i hvordan jeg sådan kan stopper med at onanere? Eller er det noget går over af sig selv? -N

Svar:
Hej N
Tak for dit spørgsmål, dejligt at du skriver ind til os!
Hvis du er rigtig glad for at onanere, kan jeg ikke se hvorfor du ønsker at stoppe? du skal vide at det er helt naturligt at onanere, der er intet skadeligt ved onani, istedet kan onani være med til at give dig en større bevidsthed omkring din egen seksualitet.
Lyst kan godt føles lidt voldsomt i din alder, du oplever muligvis nogle tanker/fantasier som du ikke har oplevet før, bliver måske i tvivl om hvad der er okay og hvad der ikke er?Puberteten er med til at homonerne kører rundt i din krop, det er en del af din udvikling og istedet for at ønske at få lysten til at stoppe, vil jeg istedet anbefale dig at nyde det og give dig hen til onanien´s verden.
Venlig Hilsen
Sascha