Onani på efterskole-hjælp
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Jeg hedder Magnus og er 14 år.
jeg skal snart på efterskole og har så følgende problem. Hvordan kan man onanere på efterskolen. Jeg onanere hverdag, så jeg har selvføgelig tænkt på dette.
hvordan kan jeg komme til det.
Håber i kan hjælpe mig og undskyld at mit spørgsmål ikke er længere. Hilsen Magnus.

Svar:
Hej Magnus
Det er såmen helt i orden at dit spørgsmål ikke er længere. Nogle gange kan små spørgsmål godt fylde meget i hovedet.
Jeg kan godt forstå at du har tanker om hvordan og hvor du kan onanere når du skal på efterskole og være omgivet af rigtig mange mennesker hele tiden. Jeg er sikker på at der er rigtig mange andre piger og drenge der har haft de samme slags tanker som dig. Det bedste råd jeg kan give dig er simpelthen bare at være kreativ og finde alle de steder du kan være alene på skolen og så gøre det der. Det kan fx være på toilettet, når du er i bad, når alle andre er ude fra værelset, ude i naturen, hvis der er et godt og hemmeligt sted i nærheden. Det kan også være at skolen har nogle små rum og så må du gøre det en masse når du er hjemme på besøg i weekenderne.
Jeg håber du kunne bruge mine ideer. Og nyd nu efterskoletiden - det er en tid mange aldrig glemmer.
Venlig hilsen Marianne