Onani på efterskole

brevkassespørgsmål

Onani på efterskole

brevkassespørgsmål af
Mia
16 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hej jeg onanerer ca 5-10 gange om dagen, ved at ligge nøgen på sengen med min dildo, ellet putbluks, hvordan skal jeg lave det på efterskolen (vi har ikke toiletter på værelserne, så hvordan skal jeg få mit sexlejetøj ud på toilettet??

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt se det bliver lidt af en udfordring. Måske kan du pakke tingene ind i et håndklæde ligesom hvis du skulle i bad? Det kan også være at der er tidspunkter på dagen hvor du faktisk har værelset for dig selv. Men som udgangspunkt skal du nok forberede dig på at du bliver nødt til at finde på lidt alternative måder og steder at onanere i forhold til det du er vandt til.

Det er selvfølgelig lidt iriterende, men på den anden side kan det være du opdager nogle helt nye måder at onanere på som du slet ikke havde tænkt over, fordi du nu er tvunget til at gøre det lidt anderledes.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål