Onani... Osv...
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej med jer. Jeg har en masse spørgsmål :) Jeg onanerer meget, tit i badet. Men jeg synes det er kedeligt. Jeg vil gerne "ha den" men hvad kan jeg bruge til det. Jeg vil gerne købe en dildo eller noget pumpe noget, men det kan jeg ikke. Er der nogle frugter eller noget andet man kan bruge. Hilsen den meget liderlige dreng.

Svar:
Hejsa!
Fedt at du er kommet igang med at onanere, og er ved at finde ud af hvad du godt kan lide.
Det kan blive kedeligt at onanere i længden, hvis man altid gør det på samme måde. Så jeg kan godt forstå du gerne vil have et råd til, hvad du nu kan finde på.
Det er næsten kun fantasien der sætter grænser, når man vil prøve at onanere med ting. Det vigtigste er at tingen er glat (ingen spidser eller splinter) og at du vasker genstanden og kommer kondom på, så der ikke er bakterier på den.
Og pas lige på med at bruge ting som nemt kan knække, som fx. en gulerod eller et starinlys, så brug noget som er lidt hårdere end det, så det ikke ender med at der knækker noget af og bliver deroppe.
Jeg synes dog du skal være forsigtig og prøve dig langsomt frem med de forskellige ting, da numsehullet kan være følsomt. Du kan jo prøve med små genstande i første omgang.
Jeg håber du kan bruge mit svar, og får nye gode ideer til hvordan du kan onanere.
Mange hilsner fra Louise