Onani, Numse?

brevkassespørgsmål

Onani, Numse?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus! Jeg onanerer selvfølgelig som alle andre gør, det eneste er bare jeg har fundet glæden ved at stimulere røven når jeg gør det.. Jeg tænder OVERHOVEDET ikke på andre fyre, er 100 % straight! Men jeg vil høre om i kunne give forslag til hvad man kan stikke derop, hvis man nu ikke lige orker at købe en anal dildo? Som f.eks gulerod eller lign, vil i ikke lave en liste hvori der står nogle ting man kan bruge? Og metoder til det? TAK!

Svar:

Hej dreng, 15 år,

Jeg kan godt forstå at du ikke lige har lyst til at gå ud og bruge penge og måske synes det er lidt pinligt at skulle anskaffe en analdildo.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg kan lave dig en komplet liste over hvad du kan bruge, men jeg kan fortælle dig lidt om hvad der er vigtigt for det du bruger. Så kan du selv tænke over hvad du har i hjemmet. Derudover kan jeg komme med nogle tricks, der gør det hele lidt nemmere.

Du skriver du har fundet glæden ved det, men ikke hvad du har prøvet. Så jeg begynder helt fra bunden af, så må du leve med at noget af det nok bliver noget du ved.

En generel regel omkring alt der har med analt at gøre, er rigeligt glidecreme. Kroppen har ikke noget naturligt glidecreme i den del af kroppen, så det må tilføres udefra.

Jeg vil anbefale dig at starte med en finger og rigeligt glidecreme. Start med en bevægelse som om du ringer på en dør...  og forøg trykket lige så stille. Så kan du lige så stille trænge ind. Derefter kan du prøve med flere fingre, lige så stille.

Når du bruger andre ting, vil jeg stadig anbefale dig at starte med noget der har tykkelsen af en finger, eventuelt fingeren, og så arbejd dig opad i størrelse. Der er to ting der er vigtige for det du bruger: formen og kondom.
Formen bør være glat, ikke for spids, men endnu vigtigere ikke for flad. Ingen skarpe kanter!
Kondom... når du bruger noget, der ikke er beregnet til at komme op i røven, kan der gemme sig bakterier der kan starte infektioner, eller andet, der ikke bør komme derop, derfor brug altid kondom (og rigeligt glidecreme).

Jeg håber det var en hjælp, på trods af  jeg ikke har lavet dig en liste... Ellers må du jo skrive igen...

Med Venlig Hilsen

-Sune