Onani metoder til piger
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej jeg vil gerne onanere men ved ikke helt hvilke metoder der er hvis man helst ikke vil stikke noget op i skeden....har set nogen skrive at man kan bruge sin dyne, en pude eller et håndklæde men ved ikke lige helt hvordan man kan bruge disse ting? og hvordan kan man onanere imens man står under bruseren?

Svar:
Hej med dig
Du skriver, at du gerne vil onanere. At onanere kan være en rigtig god måde at lære sin krop af kende på og finde ud af hvad der virker stimulerende for dig. Det er en rar ting som du kan nyde alene og som handler om at have det rart med sig selv. Nogle onanerer meget, nogle aldrig og mange en gang i mellem. Samtidig er vi er alle forskellige og det, som virker for dig, virker måske ikke for en anden. Så det handler også lidt om at have tålmodighed og prøve dig frem for at finde ud af hvad du kan lide. Som pige er det meget normalt at onanere uden at stikke noget op i skeden og i stedet stimulere klitoris, som sidder lige der hvor kønslæberne mødes. Klitoris er en lille knop på størrelse med en ært, som er rigtig følsom. Du kan stimulere klitoris på forskellige måder. Det kan du, som du selv skriver bl.a. gøre ved at gnubbe dig op og ned af en pude, eller gnubbe en eller to fingre mod klitoris. Nogle gnubber op og ned eller fra side til side. Måske er det en blanding eller en af vejene du synes er rarest. Du kan også justere intensiteten - om du gør det hårdt eller blødt, stille og roligt eller hurtigere.
Nogle vil synes det er rarest at onanere nøgen eller i undertøj under dynen i sengen, ved fx at røre ved sin klitoris eller området omkring med fingrene. Men som du skriver kan man også gøre det i bruseren, ved at skrue op for bruseren og lade vandet sprøjte ind på klitoris mens du holder brusehovedet i den retning. Her er det igen retning og styrke du kan ændre for at finde det, der er rarest for dig. Hvis du er interesseret i at læse lidt mere om onani for piger, kan du bl.a. kigge på siden her og ellers er det "bare" at prøve sig frem, nyde det undervejs og gøre hvad du har lyst til.
De bedste hilsner Maria