onani metoder
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hejsa, jeg har prøvet at onanere et par gange men jeg mangler metoder! kan i ikke give mig nogen da jeg virkelig er ved at være træt at de to metoder(finger og bruser). jeg er ikke ude i sexlegetøj!!

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål - jeg vil prøve om jeg kan give dig et par tips til onani-metoder.
Jeg er lidt i tvivl om du har onaneret i længere tid eller om du har prøvet et par gange, der kan nemlig godt være forskel i forhold til hvordan man synes det virker og hvor sjovt det er.
Uanset om du er ny eller har erfaring med onani, så er de to metoder du bruger rigtig fine. Det kan være meget forskelligt, hvordan man synes de virker og hvor meget de tænder en.
Du kan bruge dine fingre til at massere og kæle for din klitoris og du kan bruge dine fingre til at stikke op i din skede - der kan du prøve dig lidt frem, til hvordan du synes det frækt og rart. Du kan måske se porno samtidig eller bruge din fantasi. Du kan eksperimentere med dine stillinger, om du kæler for dig selv imens du sidder, ligger på ryggen eller maven. Eller måske ginder du dig på en pude eller noget andet.
Hvis du virkelig bare er træt af de to metoder og føler du har prøvet at udforske og røre dig selv på forskellige måder, så kan du prøve at holde en lille pause. Lad der gå et par uger og så prøv igen. Så kan det være det føles anderledes. Du er stadig ved at udvikle dig og der kan ske mange ting med din krop, derfor vil onani-følelsen også ændrer sig.
Det gør ingenting at prøve sig lidt frem og du skal nok finde din egen onani-stil.
Mange hilsner Bibi