Onani med ven... Okay?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus :D Jeg er en dreng på 14 år, som onanere rigtig meget. Jeg elsker at onanere og gør det næsten hver dag. Her den ene dag fik jeg den tanke at prøve at onanere med en anden. Min bedste ven og jeg har før snakket om at onanere og vi gør det begge. Også kom jeg til at tænke på at det kunne da være meget sjovt at prøve det sammen, bare os to ikke offentligt! Jeg har det lidt på fornemmelsen (uden at vide det) at han måske også ville. Jeg ved bare ikke helt om han vil synes det er ulækkert, så jeg ved ikke hvordan jeg skal spørge ham (hvis jeg skal).Det skal slet ikke være noget med at røre hinandens penis bare onanere sammen. Jeg tænder mega meget på at tænke på det og måske vi kunne lære hinanden nogle onani måder... Er det normalt at have disse tanker eller onanere flere sammen? Hvis jeg nu gør det er jeg så bøsse? Jeg er 100% til piger og kan godt lide at kigge på nøgne damer, men jeg er stadig i tvivl. Jeg håber virkelig at i vil hjælpe mig med mine spørgsmål! :D Hilsen: en dreng.

Svar:
Hej med dig.
Du kan være helt rolig, det er almindeligt at nogle drenge i en periode af deres liv, oplever at onanere med andre drenge. Der er intet ualmindeligt i det, så din fantasi skal du ikke bekymre dig om. Du skal dog vide, at det ikke er alle drenge som har lyst til at onanere med andre drenge og derfor aldrig kommer til at prøve det, og det er lige så almindeligt som det at have forsøgt sig med fællesonani.
Man kan sagtens være heteroseksuel og have prøvet at fællesonani med andre drenge på et eller andet tidspunkt i ens liv. Så lysten til fællesonani betyder ikke at du er bøsse.
Hvordan du spørger din ven?
Det er svært for mig, at komme med et sikkert svar på. jeg ved dog, at jeg ikke ville kunne komme med noget, der kunne få ham med på det, hvis han ikke har lyst til at fællesonani.
Du må gøre op med dig selv, om du tør spørge ham og om du ville kunne leve med en afvisning.
Det jeg tænker du kunne forsøge dig med:
- Du kunne spørge ind til, om han har prøvet at onanere med andre drenge. Du kunne muligvis finde en artikel på nettet om det her emne og tage udgangspunkt i den.
- Måske kunne du sige det som det er, at du tænder på tanken om fællesonani, men er lidt bange for hvad han synes om det og ham han overhovedet ville have lyst til at onanere med dig.
Håber du kunne bruge mit svar.
Venlig hilsen Lisa.