Onani med roommate
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Se, jeg skal snart på uddannelse og bo på skolehjem. Og det er dobbeltværelser, med ukendte roommates.
så hvordan snakker man lige onani og porno med sin roommate.
Desuden har jeg en fantasi om at onanere med andre unge mænd, og eventuelt spille hinanden af.
Men det er jo nok ikke lige den bedste åbningsreplik?
Hvordan skal jeg tackle det? Skal jeg være åben om det, og snakke med ham stille og rolig om det.
eller skal jeg holde min kæft og bare spille den af i badet.

Svar:
Hej med dig.
Det lyder rigtig spændende med ny uddannelse og skolehjem! Jeg kan godt forstå, det sætter nogle tanker i gang omkring hele onani-situationen, når du skal til at bo med en fremmed fyr.
Umiddelbart tænker jeg, det ville være en god idé at vente med at snakke om onani og porno. Når man møder et helt nyt menneske, kan det godt være meget grænseoverskridende, hvis vedkommende starter en samtale med "jeg vil gerne onanere sammen med dig!", så det er ofte bedre at vente med den slags personlige ting, til man kender hinanden lidt bedre. Så i starten er det nok bedst, hvis du onanerer i badet. Hvis du bliver rigtig gode venner med din kommende roomie, kan du efter noget tid prøve at spore dig ind på, hvor han står i forhold til at onanere sammen med andre unge mænd. Du kan fx spørge om fantasier og sådan noget. MEN husk at sådanne emner er enormt private, og folk kan godt blive stødt, hvis man spørger for meget ind til dem. Hvis du fornemmer, at din roomie synes, det er over grænsen, så slå det hen og snak om noget andet. Ellers kan det måske blive lidt akavet mellem, hvis han føler, du presser for meget på.
Hvis du meget gerne vil prøve at udleve din fantasi om at onanere sammen med andre unge mænd, kan du eventuelt prøve at finde dem på nettet. Der er man stadig lidt anonym, og det er nemmere at finde nogen, der vil det samme som en selv. Prøv at google dig frem og se, om du kan finde nogen, der har samme interesser som dig.
Kærlig hilsen
Tanne