onani med brusehovedet
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hvordan onanere jeg med brusehovedet? Jeg har hørt mange gr det men jeg ved bare ikke hvordan de gør det. Jeg tør ikke spørge dem. Kolde efterårs hilsner Anne

Svar:
Hej Anne.
Tak for dit spørgsmål - ved du hvad, jeg tror der er flere der kan undre sig over hvordan man kan ornanere med et brusehovede. Jeg vil gerne prøve at give dig et svar.
Det er sådan at piger kan synes det er dejligt at ornanere på forskellig måde. Mange piger er meget følsomme omkring det område hvor deres klitoris er - og de kan synes det er dejligt at massere med deres fingre der, eller gnide sig mod noget og så kan de måske få orgasme på den måde. Det kan være foskelligt hvordan man synes det er dejligt, så det skal man prøve sig lidt frem efter. Men du kan prøve at tage et brusehoved og gnide eller gnubbe den lidt mod det følsomme område -og når der samtidig kommer vand ud af bruseren. Det kan være det er sådan de andre gør.
Hvis du vil prøve, så skal du bare være forsigtig at der er ikke er nogle skarpe kanter eller noget på brusehovedet.
Jeg håber du kan bruge svaret.
Kolde og lune efterårs hilsner fra Bibi