Onani med banaskræl - er det farligt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus!
Jeg skriver til jer fordi jeg er en 16 årig dreng som har haft svært ved at nærme mig piger.. Derfor ser jeg eget tidt porno, hvilket jeg godt kan lide. Jeg kan gode lide at onanere med en banaskræl.. jeg spiser derfor banaen, hvilket er sundt.. og derfor bruger jeg banaskrællen til at onanere med.
jeg bruger nogle gange den samme bananskræl 2-3 gange - er det dumt?) Jeg har gjort dette i meget lang tid nu, og kan rigtigt godt lide det, (min pik hedder nu banan hajen, hehe).
Nå, men her for nogle dage siden blev jeg så inviteret i biografen af en rigtig flot pige, hvilket jeg blev meget glad for. da vi så sad i biografen og så filmen, begyndte vi at kysse og kun bgyndte at tage på bana hajen, og hun begynder at tage den ud af mine bukser og sutte på den. Ligepludselig spørger hun mig hvorfor den smager af banan (kan den faktisk få smagen af banan pga. banaskrællerne)? og jeg siger selvfølgelig nej fordi jeg synes det er meget underligt at gøre, men hun kan se at jeg lyver og skriger så fordi hun er alergisk overfor banan. Hun får det meget meget dårligt og bliver indlagt på hopitalet pga. det.
Nu kigger piger underligt på mig og har problemer med piger igen, hvad gør jeg? må jeg ikke onanere med banaskræller?
mvh. banan hajen.

Svar:
Hej med dig
Det lyder som en ubehagelig og uheldig oplevelse du har haft med din første date i biografen. Jeg håber at jeg kan komme med nogle tanker omkring dine spørgsmål, som kan give dig de svar du leder efter.
Det er helt almindeligt at man som teenager eksperienterer med sex og det gør man for at finde ud af hvad man kan lide, ikke kan lide og hvor ens grænser går i forhold til ens seksualitet. Jeg tror at mange andre drenge har oplevet at finde en god måde at onanere på og så blive ved fordi det er dejligt. Nogle bruger støvsugeren, andre en pude eller en sok, og ja, så også en bananskræl. Det vigtigste i forhold til det her med at onanere med andre ting er at du selv har det helt ok med. Du skal måske overveje at bananen er mad og at der derfor kan være nogle bakterier på som din penis kan reagere på, især hvis du bruger den samme skræl flere dage i streg. Jeg tænker at du derfor skal holde lidt ekstra øje med at din penis ser helt ok ud og så længe den gør det, kan du sagtens fortsætte.
Og så til det her med pigen. Jeg kan godt forstå at du er blevet i tvivl omkring hvad du skal gøre med hende og at du kommer til at føle at der er noget med piger generelt. Jeg kan ikke helt fornemme om du har snakket med hende her pigen siden det med banan-allergien skete? Hvis du ikke har det, så synes jeg at du skal prøve at finde mod til at få det gjort. Jeg kan godt sætte mig ind i at det måske er akavet, men jeg tror du vil opleve at det bliver værre af at ignorere det. Du kan overveje om du vil forklare det eller bare sige undskyld for det der skete.
Jeg tænker at du bare skal hoppe ud i at finde en ny pige og så ikke tænke alt for meget på det der skete på sidste date, selvom jeg ved at det er svært. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med det.
Venlig hilsen Marianne