Onani & lyster..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus, er ny her på siden. Og tænkte jeg ville stille et spørgsmål..
Jeg er 15år, snart 16.. Jeg har vel snart onanaret i 2-3 år.. I starten spillede jeg bare pik stille og roligt, frem og tilbage.
Der fik jeg en dejlig fornnemlse, efter 1år fik jeg udløsning og det hele blev lidt mere spændende. Så jeg læste nogle
onani "metoder" og prøvede dem af.. Jeg tror stor set jeg har prøvet alt nu inden for onani.. Med porno, uden porno
Fantasi.. I badet.. Osv.. Ligge i sengen og lave bevægelser.. Jeg har i øvrigt en stiv pik på omkring 13cm, i starten synen
jeg den var meget lille, men er afklaret med det nu.. Er rigtig tit liderlig, hele dagen lang.. Kan godt spille pik ca 2 gange
om dagen.. Vil gerne have sex men tror jeg er lidt for genert.. Men hvad kan jeg gøre nu, vil gerne gøre det lidt mere
spændende.. Er der nogen nye "METODER" jeg kan prøve af..
Har også nogle fantasier, jeg er helt klart til unge pige, altså 15-16år--
Men har også lyst til måske damer på 25-45år.. Får altid stiv pik når jeg ser på dem
og fantaserer om dem i badet.. Og når jeg fx handler ind, så gnider jeg mig, med vilje om
af dem, og støder min stive pik op mod deres numse eller lader min hånd kører hen over den
og lader som ingen ting.. Det ender som regelt med de altid siger undskyld for at fylde eller lingende..
Men står lidt i et problem, fordi er kørt lidt fast, men har masser af fantasier..
Hvad kan jeg gøre?

Svar:
Hej med dig - og velkommen til vores side! :-)
Du stiller et spørgsmål, som utrolig mange drenge på din alder går og tænker over. Som du er der nemlig utrolig mange unge drenge, som ofte har lyst til sex og derfor onanerer en masse. Når man onanerer en masse, er det helt normalt at blive nysgerrig efter, om der findes andre metoder, og det er derfor et fint spørgsmål, du stiller.
Jeg synes, det er fint, du har eksperimenteret med forskellige former for onani på forskellige steder. Når det kommer til onani, er det nemlig kun fantasien, der sætter grænser, og man skal derfor bare gøre det præcis, som man har lyst til - så længe man gør det privat, så ingen andre ser det. Jeg har svært ved at komme på andre metoder end dem, du nævner. Jeg kan dog henvise dig til et blogindlæg her på Cyberhus, hvor en fyr har fortalt lidt om, hvordan man kan lave en kunstig fisse og bruge den til onani. Du kan evt. kigge på det og se, om det er noget for dig. Du finder blogindlægget her. Ellers kan du også se, om du måske kan få noget inspiration ved at kigge på Sexlinjens hjemmeside. De har i hvert fald skrevet en masse om drenges onani, som måske kan være brugbart for dig.
Jeg forstår godt, du er nysgerrig efter at prøve sex, men måske stadig er for genert til det. Jeg tror, genertheden går væk af sig selv, når du står over for den helt rigtige pige, som du kender godt, og som du føler dig tryg ved. Jeg vil i hvert fald råde dig til at vente med rigtig sex, til du står i den helt rigtige situation med den rigtige partner. Det kan nemlig nemt ende som en ubehagelig oplevelse, hvis det bliver tilfældigt og uovervejet.
Hvis du har mod på det, kan du også høre dine venner, om de har nogle gode onanitips. Jeg forstår godt, hvis det er lidt pinligt at tage emnet op, men måske skal I bare have taget hul på snakken, og så kører det måske helt af sig selv. Jeg kan i hvert fald forsikre dig om, at du nok ikke er den eneste i din vennegruppe, som går med disse tanker.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Kh. Matilde