Onani i numsen

brevkassespørgsmål

Onani i numsen

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg er en 15 årig biseksuel dreng og jeg vil bare gerne vide om man kan komme i numsen

Svar:

Hej med dig

Det helt korte svar er, Ja...det kan man godt.

Hvis det skal blive en smule mere detaljeret, vil jeg sige at man ikke nødvendigvis behøver at betyde at alle kan.

Der er helt sikkert fyre der kan komme udenlukkende ved sex eller onani i numsen. Andre vil have brug for også at stimulere penis eller andre områder på kroppen. Det er meget forskelligt fra person til person.

Hvis det er noget du er nysgerrig på, er der ikke andet at gøre end at kaste dig ud i det og prøve det af.

Husk at gå stille og roligt frem. Nerver og hud i endetarmsåbningen er meget følsomme, og hvis du starter ud med noget der er for stort, eller hvis du presser for hårdt kan du godt komme til at lave rifter i, og omkring endetarmsåbningen. Så små skridt og stop hvis det gør ondt.

Mange hilsner
Niels-Christian