Onani eller ik?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej!
Jeg har tænkt på og begynde at onanere? Men ved faktisk helt ikke hvordan man gør? Og er det mærkeligt som 12 årig. Mvh L

Svar:
Hej med dig
Nej, det er ikke mærkeligt men faktisk helt naturligt at onanere som 12-årig.
Når man nærmer sig puberteten er det helt almindeligt at man bliver nysgerrig på sin krop og alt det her med sex og onani.
Der er ikke nogen helt bestemt måde man skal gøre det på...det er forskelligt fra person til person hvad der føles rart. Der må du prøve dig lidt frem.
Måske kan du blive inspireret til hvordan du kan komme igang i artiklen her
Mange hilsner
Niels-Christian