Onani Eller Hva'?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg er en pige på snart 12-år og Har i den sidste tid rollet min dyne i en lille klump og så ligger jeg mig på over den klump og lige som lader som om at jeg bolder den. Og det giver sådan en lidt sjov følese af at det lige som kilder lidt dér nede. Og mit spørgsmål er; Er det at onanere?

Svar:
Hej Pige snart 12 år.
Ud fra det du fortæller mig, så vil jeg sige at ja det er at onanere. Det lyder som om at du lige så stille er kommet i gang med at onanere og det er helt naturligt og kan være meget spændende. Hvis du gerne vil vide lidt mere om onani, så kan du prøve at klikke her og læse artiklen, der hedder "Onani for Piger".
Jeg håber du kan bruge mit svar. Held og lykke med det hele :)
Venlig Hilsen Mie