Onani alene.

brevkassespørgsmål

Onani alene.

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 7 år 2 uger siden

Hvordan kan man onanere som pige? Jeg synes det er svært at variere. Jeg gør det altid på samme måde. Men mit problem er nok, at hvordan tænder man sig selv? Har ingen kkæreste, hvis jeg havde det kunne vi jo tænde hinanden og han kunne "hjælpe mig" ved at røre og kysse.

Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig

Tak for dit brev. Der er rigtig mange som er i tvivl om netop det du spørger om - nemlig hvordan man kan onanere på forskellige måder, og hvad der skal til for at gøre det hele lidt mere spændende. Så derfor kan du også finde en del spørgsmål i vores seksualitets brevkasse som handler om netop det. Prøv eventuelt at søge på onani her på siden, så skulle der gerne dukke en hel masse op. Du kan også læse vores artikel om onani for piger. Når det så er sagt, så vil jeg også give mit bud på hvad du kan gøre.

De fleste piger bruger deres fingre til at onanere, enten ved at stikke dem op i skeden eller ved at stimulere klitoris. Det kan være rigtig dejligt, men det kan hurtigt komme til at føles som det samme. For at gøre tingene lidt mere spændende, kan du overveje om du skal afprøve noget sexlegetøj, f.eks. en dildo eller en vibrator. Hvis du ikke har mulighed for at få fingrene i et sexlegetøj (som kan bestilles på nettet), så kan du også bruge andre ting, som f.eks. en frisk banen (hvis den er for "moden", så bliver den nemt smattet), en agurk eller din bruser. Du kan også prøve anal-onani, hvor du prøver dig frem med en finger i numsen, eventuelt imens at du stimulerer klitoris.

I forhold til hvordan du kan tænde dig selv uden hjælp fra en fyr, så tænker jeg at din fantasi er dit bedste våben. Prøv at lukke øjnene og forestil dig en lækker fyr som rører ved dig, kysser dig og lignende. Vores fantasi er rigtig stærk, så hvis vi træner den nok, kan den nemt bruges til at tænde dig seksuelt. Du kan også overveje at se porno. Hvis du vælger det, så kan du jo prøve nogle forskellige videoer/kategorier og se hvad der tænder dig mest. Det er helt ok at der vil være noget som frastøder dig og noget andet som tænder dig. Når man har set porno, kan man nogle gange komme til at føle sig en lille smule "beskidt" bagefter, fordi man måske skammer sig en smule. Det er en normal følelse, og den går over igen, så hvis det sker for dig, skal du ikke gå i panik.

En tredje mulighed kan være at du finder nogle erotiske noveller på nettet, og læser dem imens du onanerer. Igen er det fantasien der er på spil, og det kan være god øvelse indtil du selv er øvet nok til at tænde dig selv med seksuelle fantasier.

Det kan være hårdt at man ikke har en kæreste, og man kan nogle gange føle sig lidt snydt ift. de ting som man oplever at andre får (kys, kram, osv.), men nyd tiden som single, og udnyt at du kan blive klog på præcis hvad du godt kan lide og hvad du ikke kan lide. Så bliver det nemmere for dig at fortælle en fremtidig kæreste om hvad han kan gøre for at tænde dig/give dig tilfredsstillelse.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Venlig Hilsen

Signe