onani alder
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej, jeg er en meget udviklet pige på 11 år, jeg har onaneret siden jeg var 10, jeg gør det sommetider flere gange om dagen, jeg kan finde på at gå ud på toilettet på skolen og gøre det. Er det for tidligt at jeg gør det så meget, og er jeg unormal?

Svar:
Hejsa!
Tak for dit spørgsmål. Jeg synes det er rigtig godt at du skriver herinde på Cyberhus, når der er noget du er i tvivl om.
Mit svar til dig er nej. Man kan ikke begynde med at onanere for tidligt eller gøre det for meget. Hvis det gør dig glad at onanere og du har lyst til det, så skal du bare fortsætte med det.
Du er slet ikke unormal. De fleste mennesker onanere og nogle starter tidligt, andre starter sent. Nogle mennesker onanere meget og andre kun lidt.
Det er helt normalt at få lyst til at onanere lige pludselig, også når man er i skole. Så hvis det ikke er et problem for dig at onanere på toilettet på skolen, så synes jeg ikke der er noget galt i det.
Jeg synes det er fedt, at du ved hvordan du kan gøre dig selv glad og at du lærer din krop at kende! Så længe du synes det er sjovt og dejligt, synes jeg bare du skal blive ved.
Hilsen Louise