Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 7 år 7 måneder siden

Jeg kan nogle gange godt finde på at onanere op til 3-4 gange om dagen.. Er det normalt?

Svar:

Hej med dig

Du undrer dig over om det er normalt at onanere op til 3-4 gange om dagen og det kan jeg heldigvis hurtigt hjælpe dig med at afklare.

Onani er fuldstændig normalt. Nogle gør det slet ikke, andre gør det ind i mellem og nogle gør det hver dag...måske flere gang om dagen.

At onanere flere gange om dagen er fuldstændig normalt og helt okay. Ud over at det føles rart at onanere så er det også en rigtig god måde til at lære sin krop og sine lyst at kende.

Så hvis 3-4 gange om dagen føles godt og rigtigt for dig...så er der ingen grund til at ændre noget ved det.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål