Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Skal mine forældre vide når jeg onanerer? Jeg har planer om at starte på det? Jeg tror ikke at nogen af mine venner gør det.

Svar:

Hej med dig.

Nej, dine forældre behøver ikke vide at du onanere, det er en del af dit privatliv og er ikke noget som dine forældre behøves at blande sig i. Så du kan trygt onanere, uden at fortælle dem noget. De har ikke krav på at vide det. Dine forældre gætter sig nok til, at du er begyndt at onanere på et eller andet tidspunkt, men det er ikke noget du behøves at fortælle dem.
Man kan som børn/ung godt snakke med sine forældre om onani, sex og følelser, men den snak behøves ikke handle om dine eller dine forældres erfaringer.

Det er ikke til at vide, om ens venner onanere i din alder, da det for mange er noget nyt og spændende og man som barn/ung derfor holder det for sig selv. Så man kan godt føle, at man er den eneste der onanere, selvom det er almindeligt, for nogle drenge at begynde at onanere i din alder, så du skal ikke være nervøs for at gå i gang ned onanien.

Håber at du kan bruge mit svar ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen Lisa.