Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg er en meget pervers dreng, jeg har aldrig haft sex eller noget i den stil, men jeg drømmer om det hele tiden. Jeg onanere rigtig meget og jeg vil gerne stoppe med at onanere så meget.. Hvordan gør jeg det? Jeg camer rigtig tit med piger hvor vi har haft cam6 og det er virkelig godt! Jeg vil ikke være så liderlig, og vil gerne lade være med at onanere så meget.. Hvad gør jeg? :-) Hilsen den frække :3

Svar:
Hej med dig
Jeg synes faktisk ikke der er noget unormalt i det du skriver.. du er liderlig hele tiden og onanere en masse, og så har du noget cam6 med nogle piger.
Du er 15 år og har ikke haft sex med en pige endnu. Tanker og hormoner vælter rundt i kroppen på dig, det er normalt at sex fylder rigtig meget for drenge i din alder.
For det første er det noget som sikkert bliver en smule mindre end det er nu og når du engang finder en kæreste og i begynder at have sex, så får du også taget det værste tryk på den måde. Så man kan sige, at det topper lige nu for dig.:)
Men du skriver at det faktisk generer dig ret meget og det virker næsten som om du har dårlig samvittighed. Jeg synes der er 2 ting som er vigtige lige at sige..:
1. Du behøver ikke at have dårlig samvittighed og det du fortæller er helt normalt. Fysisk er der ikke noget galt i at onanere meget. Det kan blive lidt ømt dernede, hvis man onanere mange gange om dagen, men det er ikke farligt. Onani er en privat ting og så længe du nyder det, så er det fint.
2. cam6 er fint nok, men jeg bliver bare nød til at sige til dig... sørg for at pigen er fyldt 15 år og vær sikker på at hun også har lyst. Så du ikke prøver at presse en pige til det, hvis hun enten ikke har lyst eller er for ung..okay?
Hvis du stadig har det svært med at være liderlig hele tiden og tænke på sex, efter mit svar her, så synes jeg du skal kigge forbi chatten her i Cyberhus, for så ville det være lidt lettere at hjælpe, hvis man kunne spørge dig om ting og høre dine meninger og tanker om det hele..
kan du have det godt
Venlig hilsen
Erroll