Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej, ligemeget hvor jeg prøver kan jeg ikke for mig selv til at sprøjte og stønne, men ved ikke hvorfor. Jeg har prøvet at stikke fingre ind og pille ved mine skamlæber hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Det er et rigtig godt spørgsmål, især når man er i din alder, hvor det med og rører sin krop er noget helt nyt. Det hele handler om og lærer sin krop, at kende for så er det nemmere og tilfredsstille sig selv og komme til og stønne. Men du skal vide det kan tage rigtig lang tid, at lærer sin krop helt, at kende og finde ud af hvad den virkelig godt kan lide og derefter opnå en orgasme.
Du skal dog vide, det er ikke alle kvinder der kan sprøjte, det er tit noget man kan se på pornofilm, men det er nogle kvinder der er blevet valgte fordi de kan. Men ved, at rører sig selv rigtigt nede ved skeden, kan du få dig selv til og komme, så der kommer noget væske som gør skeden helt fugtigt.
Jeg har fundet et link til dig, som forklarer hvordan man starter og andre der fortæller om deres historier. Det tror jeg kan inspirere dig til, at lærer din egen krop og kende. Du kan finde det, på dette link.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw