Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg er en dreng på 14 år. Når jeg onanerer får jeg jo orgasme på et tidspunkt, og når jeg får det stopper jeg med at onanere da det kilder ret så meget. Mit spørgsmål er: Hvis jeg kan få orgasme, kan jeg så sperme?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du er nysgerrig for det er helt normal i din alder at stille sådant et spørgsmål om hvordan kroppen virker.
Det er rigtig godt at onanere fordi man lærer sin krop at kende, og det er også rigtig sundt for kroppen at få orgasme. Men Selvom du kan opnå at få en orgasme er det ikke sikkert at du kan sperme endnu.
Ud fra hvad jeg kan læse, lyder det ikke til din krop er parat til at sperme endnu. Men da du er 14 år tror jeg du snart kan forvente at der kommer noget sæd ud.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venligst hilsen Paw