onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Om aftenen ser jeg tit porno og køre min hånd frem og tilbage på pikken til sidst bliver min pik fuldstændig stram, er 12 og til rigtig gerne ha noget sæd ud, får jeg det snart ?

Svar:
Hej med dig.
Det lyder til, at du er godt i gang med at lære om onaniens glæder. Jeg kan godt forstå, at du ønsker, at der kommer noget sæd ud, da sæden hos drenge er sæden forbundet med orgasme.
Men jeg kan ikke helt vide om der snart kommer noget sæd ud, fordi det er meget forskelligt. Det jeg ved er, at det er forskelligt hvornår drenge begynder, at producere sæd. Nogle drenges kroppe begynder at producere sæd i 10-11 års alderen, andre drenge er 15-16 år.
Derudover oplever mange drenge, at de om natten får sæd ud mens de sover. De fleste drenge oplever dette når de er 13-14 år. Jeg ved ikke, om du prøvet, at få noget sæd ud om natten, men hvis du ikke har prøvet det, så kan det være fordi din krop ikke er begyndt at producere sæd.
Hvis du har prøvet, at få sæd ud om natten, så kan det være, at du skal øve dig i forskellige teknikker. Det kan være en fordel at prøve hvordan det ville være at have et fastere greb om pikken eller måske et slappere greb. Prøv at lege med tempoet, prøv at sætte det ned eller op. Hvad sker der? Holder du fast om pikken med hele hånden eller kun nogle fingre. Prøv dig lidt frem.
Det er forskelligt hvor længe det tager den enkelte dreng at få sæd ud. Nogle drenge skal kun køre hånden frem og tilbage få gange hvorefter sæden kommer, andre skal bruge væsentligt mere tid.
Nu hvor du skriver, at du ser porno mens du onanere, så kommer jeg til at tænke på, om afslutningen på pornoscenerne påvirker dit ønske om, at der kommer noget sæd ud?
Jeg tænker, at der nok skal komme noget sæd ud hos dig før eller senere. Så nyd det der er, eksperimenter og vær tålmodig.
Hilsen Lisa.