onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej med jer!! jeg er en dreng på 15 år. jeg elsker at onanere virkelig hvis man kunne gøre det dagen lang ;) 1) jeg kunne godt tænke mig at få nogle tip til at gøre det mere spændende, for man kigger bare på noget lækkert porno, men det er kedeligt i længden - har du nogle forslag 2) er det underligt at os drenge for klassen skriver om " har du wanket den idag" eller anbefaler videoer til hinanden? håber i kan og vil svare, og jeg vil helst have svar af en mand ( for han gør/har gjordt det) Mvh Mig

Svar:
Hej med dig.
Det bliver lige mig der svarer, så det håber jeg går an.
1) Hvis du gerne vil have nogle tip til at gøre det mere spændende at onanere, så vil jeg foreslå dig at læse dette svar, som er skrevet hos sexlinien.dk. Her beskriver de, hvordan du kan prøve at onanerer på andre måder. Det er garanteret også en mand, som har skrevet det svar.
2) Det er ikke underligt at I skriver sådan og anbefaler videoer til hinanden. Det er meget normalt at I kan synes det er sjovt og spændende at gøre det. Det er jeg sikker på, at mange drenge omkring jeres alder gør.
Venlig hilsen Sine