onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hey med jer. hvordan kan det være at jeg tænder på lugten af brugte trusser og onanere mens jeg snuser til dem ?:s

Svar:

Hej Dreng 14 år.

Jeg kan ikke fortælle dig lige præcis, hvorfor du tænder på at lugte til brugte trusser. Men jeg tænker at det er fordi, det er noget som som du bliver liderlig og tændt af. Det er helt naturligt og normalt at vi bliver tændte af forskellige ting. Jeg tænker at vi kan beskrive det, som at du har en fetich for brugte trusser - det betyder at du bliver liderlig af at lugte til brugte trusser. Du kan læse lidt mere om fetich ved at klikke her.

Du skriver ikke lige noget om, hvis trusser du det er du lugter til. Men jeg tænker at det er en god idé hvis du får fat i de trusser du lugter til, på en lovlig måde, sådan at du ikke går ud og stjæler andres trusser.

Jeg håber du kan bruge mit svar :)

Venlig Hilsen Mie