Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej :) sej brevkasse!!;) nårh men jeg er 15 år gammel har den her kæreste som jeg er helt vild med! Det er bare det at min far blander sig meget!! Alt for meget!! En gang kom han ind på mit værelse i mens jeg var i gang med skrive med min kæreste og så på billeder sf hende på min computer , ingen af os har haft sex før så det er noget nyt for os begge når vi bare er sammen med "tjekker hindandens kroppe ud" så jeg ligesom kender hende tegn på hvornår hun kan lide det og hvornår hun ikke så godt kan lide det, for min onkel siger det er vigtigt at kende hindandens kroppe godt da sex godt kan være meget "voldsomt" for pigen når hun ikke har prøvet at der er en som prøver og stikke noget op i Hende ligemeget med om hun har prøvet det med en finger eller noget for når det er med en dreng så bliver det mere personligt for hende og for drengen.. Men ja faktisk er der mange mænd som blander sig i mit "kærligheds liv" med hende ! Jeg har læst bøger om det og vi har tjekket hvad for nogle kondomer der passer mig da vi snakker om at have sex og vi vil begge gerne nyde det og det skal ikke være sådan er aften hvor vi bare er sammen også har en af os ikke lyst men tør ikke sige stop, så vi er fælles om det hele sådan set, MEN SÅ KOMMER DADDY! Men altså han kom jo ind også flippede han totalt ud og sagde at jeg slet ikke burde onanerer og det skulle jeg bare stoppe med det samme! Og slet ikke sidde og kikke på billeder af min kæreste i mens og at det var totalt sygt at jeg sad og spillede pik på grund af min kæreste :/ detfik mig så til at føle at jeg var lidt ulækker så jeg stoppede selvom det var rigtigt dejligt! Så da vi sad og spiste begyndte han og sidde og snakke om at spille pik var noget dårligt og sådan noget og jeg kunne lige prøve på at have sex med hende som jeg brænder inde med at prøve , da min kæreste så kom og vi gik op på mit værelse så kom min far hele tiden ind og vi ville jo gerne prøve nogle ting sammen men det kunne vi ikke komme til , da hun så var gået snakkede jeg med min far og han sagde at jeg ikke måtte sige noget til min mor om at jeg spillede pik på grund sf min kæreste fordi det synes min mor åbenbart er normalt men hvad gør jeg for At få lov til at onanerer efter som jeg har brug for det!! Og jeg har virkelig bare brug for det for ellers kan jeg snart ikke styre mig selv mere når jeg er sammen med hende !

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit brev!
Jeg har allermest lyst til at sige til dig, at det overhovedet ikke er ulækkert når du onanerer til billeder af din kæreste og at du bliver tændt af at se på hende. Det er helt normalt og dejligt, som også du selv skriver, at du har erfaret. Når din far hele tiden tjekker dig, kan der være rigtigt mange grunde til, at han gør som han gør. Måske er det en mand til mand snak I har brug for. Du kunne fortælle ham at du er meget glad for din kæreste og gerne vil spørge ham hvorfor han reagerer som han gør, i de forskellige situationer du har oplevet ham i! Sig til ham, at du ikke vil kritisere ham, men meget gerne vil tale med ham.
Du skriver at din onkel siger, at det er vigtigt man kender hinandens kroppe, og det er jeg helt enig i, at det er rigtigt og en god fordel for din kæreste og dig at kende hinandens kroppe inden I dyrker sex. Det er ikke mere voldsomt for pigen end for drengen, hvis I begge er klar til at have samleje og er trygge ved hinanden. Man kan kun forberede sig til en vis grænse og resten er overladt til tilfældighederne og ikke i jeres kontrol. Det er godt at høre at du og din kæreste lytter til hinanden og respekterer hinandens grænser. Når I lytter til hinanden, er jeg sikker på, at det hele nok skal komme til at gå fint. Et godt RÅD: Søg for at kysse hinanden, rør ved hinanden og vær nærværende.
Hvis du oplever at der er mange mænd der blander sig i dit "kærligheds liv" må du sige til og fra i forhold til det du tror på. Det du tror på er lige så rigtigt som det de andre siger.
Mange hilsner Mette