Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej jeg er en dreng på .. der godt kan lige onani men når jeg gør det kommer der er gemmen sigti veske ude af min penis, hvad er der

Svar:

Kære Dreng

Jeg forstår godt du synes det er dejligt at onanere.

Den gennemsigtige væske, kan være den væske der kaldes for præsperm, det kommer ud inden selve udløsningen.

Præsperm er en klar og slimet væske som sørger for at rense dit urinrør for urin, inden selve udløsningen.

Du kan sagtens gøre en pige gravid med præsperm, eftersom der godt kan være levende sædceller i præsperm.

Det er forskelligt hvor meget man producerer fra dreng til dreng.

Venlig Hilsen

Sascha