Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Jeg er en dreng på 12 år, og runder 13 her til april. Jeg onanere rigtig meget, og her i morges havde jeg lige gjort det. Og så lige noget tid efter tog jeg så hånden ned igen, og der kom så en slags slim op, som også spejlede sig i mine underbukser og det var gennemsigtigt og lidt hvidt og så tænkte jeg bare om det var sæd. For det kunne nemlig være fedt også på en måde nedern pga. så skal jeg skære ned på det fordi jeg skal også lige lære at kontrolleret det først, sådan jeg ikke spermer ud over det hele. Håber i kan hjælpe mig.. På forhånd tak.

Svar:
Hej med dig
Det lyder til, du har haft din første sædafgang - tillykke. For det betyder jo, at du nu er på vej i puberteten.
I dit brev skriver du, at du skal lære at kontrollere det, og her er jeg lidt i tvivl om, hvad du mener. Der er nogle fyre, der kan holden sæden tilbage, når de kommer, men ved langt de fleste kommer der sæd ud af tissemanden, når de kommer. Dem der kan holde det tlbage, har ofte øvet sig i meget lang tid, for det kræver en del teknik at kunne holde det tilbage.
Hvis det er fordi, du tænker, det er lidt besværligt at have sæd i underbukserne, på dynen og så videre, så kan du enten onanere når du er i bad, have et stykke papir klar til at "holde for" tissemanden, når du kommer, eller simpelthen bruge det gamle trick med at onanere i en sok.
Kærlig hilsen Tanne