Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej min pik er 5-6 cm i Stiv er det normalt? Og har i nogen tips til Onani? svar hurtigst muligt

Svar:

Hej med dig

Det er 2 rigtige gode spørgsmål, som jeg rigtig gerne vil svare dig på. Og det er 2 spørgsmål som mange drenge på din alder spørger om, så spørgsmålet er helt normalt.

1. Ja, det kan faktisk være helt normal at have en pik på 5-6 cm i stiv tilstand. Alle pikke har nemlig forskellige størrelser, og der er rigtig mange forskellige størrelser (!). Nogle pikke er lange, nogle er kortere, nogle er bøjet, og nogle er helt lige.

Det er sådan at vores pikke vokser i puberteten, ligesom vores kroppe også vokser i puberteten.
Og når man siger at puberteten varer fra man er 13 år og helt frem til man bliver 18-20 år, så er der faktisk stadig en mulighed for at din pik vil vokse yderligere. Og hvis den ikke vokser mere, så er det fordi at din pik er færdigudvokset.

2. Det bedste tip jeg kan give dig omkring onani er at det skal være en dejlig følelse. Det vil sige at onani handler om nydelse. Onani er meget forskellig fra menneske til menneske. Nogle bruger pornofilm, andre bruger deres fantasi, det kommer helt an på hvad man synes der giver en følelse af nydelse.

Hvis du vil vide noget mere konkret om onani, altså præcist om hvordan man gør, så har jeg fundet denne lille tekst til dig, prøv at kigge lidt ned på siden, hvor du ser "Sådan gør du".

Jeg håber at du fik dit svar hurtigt nok.

Mvh

Casper