onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg er 13 og dreng når jeg onanerer og jeg føler at jeg kommer kommer der ikke sæd men orin ud er det nomalt ????

Svar:
Hej med dig..
Det er faktisk et godt spørgsmål og jeg skal prøve at svare på det, så godt jeg kan.
Vores krop er så smart lavet, at hvis man får udløsning, så kan der ikke komme urin ud. Der er simpelthen sådan en klap der lukker for den ene hane og lukker op for den anden.
Du er 13 år og derfor er det slet ikke sikkert at dine tekstikler er begyndt at producere sæd endnu og derfor kan du heller ikke få noget sæd ud endnu. Det er noget drenge typisk starter med omkring 13-14 års alderen, så det er lige op over med dig.
Så når du skriver at det føles som om du kommer, kan det sagtens være fordi følelsen af onani er så dejlig, men at fordi du tager godt fat, så kommer der lidt urin. Så mit forslag er, at du sørger for at tisse godt af inden du onanere og så er lidt tålmodig, så kommer der nok snart sæd ud.
Hej igen
Venlig hilsen
Erroll