Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Lige hurtigt et andet spørgsmål... Når man har onaneret og man har fået "orgasmen" og man så bliver lidt ved kilder det for meget/er ubehageligt. Hvor lang tid går der inden man kan igen... Overvejer at en af dagen at lave en triple hvor jeg onanere og når jeg så kommmer bare bliver ved. Men kilden stopper mig. I porno film kan de hele tiden. Man ser at de kommer pga et blowjob (eller lignende) og efter det onanere de bare videre.

Svar:

Hej med dig

Godt du skriver til os med dit spørgsmål.

Først har jeg lyst til at fortælle dig at det du ser i pornofilm ikke er virkeligheden. Sex og onani er ikke som man ser i pornofilm, og derfor synes jeg ikke du skal prøve at leve op til det, men i stedet bare nyde din krop og prøve de ting som tænder dig – og ikke fordi de kan forskellige ting i en pornofilm. I pornofilmen kan de klippe scenerne sammen, og derfor kan mændene og kvinderne tage pauser ind i mellem.

Så til dit spørgsmål: det er vidt forskelligt fra mand til mand hvor lang tid der går inden man kan igen – derfor er du nødt til at prøve dig frem og mærke efter hvornår lysten er kommet igen og hvornår ”ømheden” er væk. Men husk du ikke skal leve op til hvad de kan i pornofilm!

Håber du kan bruge mit svar

De bedste hilsner fra Heidi