Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus jeg har et problem når jeg onanere. jeg kan ikke trække huden helt tilbage.... er det normalt? og vil jeg nogensinde kunne trække det tilbage. please help!!!! hilsen Johs.

Svar:
Hej med dig Johs
Det er meget normalt i starten af ens teenage år, at man ikke kan få forhuden helt tilbage over penishovedet, men når du bliver lidt ældre, udvider huden sig rigtig tit. Så inden for et par år, vil det nok kunne lade sig gøre.
Men det er vigtigt, at kunne få forhuden tilbage når den er slap, så du kan få den vasket bag penishovedet.  Hvis det ikke kan lade sig gøre, eller hvis det irritere dig huden ikke kan komme tilbage, når du har stiv penis. Så vil jeg råde dig, at gå til lægen, for han kan give dig en recept, på noget creme der kan udvide dit hud.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw