onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej cyber hus. her for lidt tid siden prøvet jeg og røre mig selv lidt dernede, forstår bare ikke rigtig jeg ikke kan få den der orgasme alle skriver om, vil så gerne men er bange for der er noget galt med, føler osse at når jeg er godt igang at jeg pludselig skal tisse hvorfor sker det? , håber i kan hjælpe, kram fra anne

Svar:
Hej med dig Anne
Det er rigtig godt du skriver herind, så kan jeg måske hjælpe så du ikke skal være bange for, at der er noget galt med dig.
For det er helt normalt, at det kan tage langtid og finde ud af hvordan man kan opnå en orgasme. Det kræver nemlig man kender sin krop helt og det tager for de fleste mange år før det sker.
Det bedste du kan gøre er, at lege med din egen krop, så du finder ud af hvad du rigtig godt kan lide. Måske kan du få lidt inspiration ved, at kigge på dette link og på dette link står der lidt om orgasme.
Du skal heller ikke være bange for, at det er unormalt og blive tissetrængende. For når man rører nede i skridtet kan man ramme steder, som kilder helt vildt. F.eks. klitorisen og når man bliver ved med og røre samme sted, kan man godt komme til og føle man skal tisse.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw