Onani.
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej brevkasse. Jeg er en dreng der næsten lige er fyldt 14 år.
jeg har i meget langtid "onaneret" men jeg gør det på en ret special måde...jeg kan ikke få det til at kilde når jeg hiver i den med hånden, så jeg nærmest gnubber den med en dyne, pudde, osv. Det kilder helt vildt til sidst, men der kommer ikke noget sperm ud. Jeg er blevet lidt irriteret af det og er begyndt at prøve lidt med hånden, hvor det kilder en lille smule. Men når jeg så gør det, så kommer der ikke noget ud til at starte med. Så går der ca. 30 sek til 2 min, og så når jeg hiver forhuden tilbage så er der noget vildt slimet og gennemsigtigt stads. det er meget slimmet men hvad er det? Er det sæd? Samtidig med det er min forhud lidt stram. tak på forhånd.

Svar:
Hej med dig
Der er mange måder at onanere og det vigtige er at finde sin egen måde at gøre det på. Altså den måde man synes er rar og som giver den bedste følelse. Prøv lidt forskellige ting og se hvad der føles rigtig for dig.
Det er meget almindeligt at drenge ikke er begyndt at producere sæd/sperm som 14 årig. Det sker nemlig først når man kommer i puberteten og det kommer man ofte lige omkring din alder, mellem 12-15 år. Når der allerede kommer en lille smule sæd ud når du onanere nu, så vil der ikke gå lang tid før du vil opleve at der kommer det man kalder en sædafgang. Jeg tror det er noget du vil opleve i løbet af de næste måneder.
Jeg håber du fik det svar du søgte.
Venlig hilsen Marianne