onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej cyberhus. Jeg er en pige på 12. Jeg. Er meget liderlig for tiden og har bare lyst til at tag en flaske op i min skede. Men jeg er også lidt bange . Jeg har set mange porno film. For at se om de har triks til. Mig. Jeg vil gerne hvide hvordan man. Onanere. :-)

Svar:

Hej Pige 12 år.

Det er godt at høre at du er kommet godt i gang med at onanere og udforske dig selv og din krop. Onani er nemlig en rigtig god måde at lære din krop bedre at kende på og finde ud af hvad du godt kan lide.

Jeg synes det vil være en god idé, hvis du ikke bruger en flaske til at onanere med. En flaske kan give ridser og små sår i din skede og så kan den også komme til at sidde fast, hvis der ikke er låg på.

Du kan læse lidt mere om onani og forslag til, hvad du kan bruge til at onanere med, ved at klikke her og læse artiklen fra Lystværelset der hedder "Onani for Piger". Det er vigtigt at du husker at putte kondom på det, som du bruger til at onanere med, så du ikke får uønskede bakterier op i din skede.

Jeg får bare lige lyst til at fortælle dig at, fordi du kun er 12 år, så vil jeg fortælle dig, at du især på nettet kan finde noget porno, som kan virke meget voldsomt. Porno er sex mellem voksne mennesker som er over 18 år og det er 100% skuespil - altså sådan som det er i filmen, sådan er det ikke nødvendigvis i virkeligheden. Det er derfor porno mest er for voksne, og loven siger faktisk også at du skal være 18 år, før du må se porno.

Jeg håber du kan bruge mine råd :)

Venlig Hilsen Mie