Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej cyberhus :D Jeg er en pige på 13 og jeg ELSKER at onanere :).. Men har kun min finger at gøre det med.. Har i nogle råd til hvad jeg ellers kan bruge? Og nu når jeg kun eer 13 og aldrig har haft sex for er det så iorden at stikke fingeren op i skeden? Hilsen Truller :D

Svar:
Hej Truller.
Det er helt i orden at du bruger din finger, når du onanerer, selvom du kun er 13 år. Det er godt at høre at du er kommet godt i gang med at onanere og udforske dig selv og din krop. Onani er nemlig en rigtig god måde at lære din krop bedre at kende på og finde ud af hvad du godt kan lide.
Du kan læse lidt mere om onani og hvad du ellers kan bruge til at onanere med, ved at klikke her og læse artiklen fra Lystværelset, som hedder "Onani for piger". Den beskriver det hele godt. Du skal bare lige huske at komme kondom på de ting du stikker op i din skede, så du ikke får alle mulige bakterier med op.
Jeg håber du kan bruge mit svar :)
Venlig Hilsen Mie