Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 12 som onanere en gang imellem men når jeg onanere i lidt tid begynder det at kilde helt vildt som om jeg skal sperme men der kommer ik noget sperm.. Hvorfor kommer det ik når jeg kan mærke at jeg er ved at få udløsning??

Svar:

Hej med dig

Når man er 12 år, så er det faktisk helt almindeligt at man ikke er begyndt at sperme endnu. Det sker nemlig først når man kommer i puberteten og det kommer man som dreng når man er mellem 11 og 15 år, altså i den alder du har nu. Når du skriver at du kan mærke at det kilder når du onanerer, så lyder det til at du snart får sædafgang sammen med din udløsning (orgasme). Jeg synes derfor at du skal tage det helt roligt og vide at du snart får din første spermudløsning. Hvis du er interesseret, kan du læse lidt mere om det her på Sexlinien.dk.

Venlig hilsen Marianne