Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej :-) Da i siger at en pige kan få orgasme af at gnide en pude mod klitoris, hvordan skal/kan man så gnide den?

Svar:

Hej :-)

Tak for dit spørgsmål, godt du spørger specifikt ind det du gerne vil vide.

Jeg vil forsøge om jeg kan forklare det!

Det hænger sådan sammen at du godt kan bruge en pude til at få en orgasme med, men der er ingen garanti for at du opnår en orgasme, bare fordi du bruger en pude.

Det er godt at vide;

Får at opnå en orgasme kan man bl.a. stimulere klitoris (den lille "knop" som sidder oven over skeden). Nogle piger synes det er for meget hvis de stimulerer direkte på den, så man kan kæle for den, ved at bevæge fingeren rundt om "knoppen". Den vokser jo mere tændt man bliver af at onanere. Det føles som om hele underlivet kildrer, når man har en orgasme. Her kan puden f.eks placeres imellem benene op mod klitoris. Enten sidder man eller ligger ned og gnider klitoris mod puden ved at bevæge hofterne frem og tilbage. Men, som sagt, man opnår ikke nødvendigvis en orgasme fordi man bruger en pude. Det kan være ganske dejligt alligevel.

For at opnå en orgasme kræver det at man kender sin krop og hvordan den fungerer, og det er væsentligt at man kan slappe af og give slip for at mærke orgasme.

Du er ung og har livet foran dig. Det kræver en masse øvelse at blive god til at onanere og opnå orgasmer. Faktisk er det langt fra alle der kan opnå orgasme, så derfor, er det en god ide´at prøver at være i den gode følelse og mærke det der sker i ens krop.

Masser af hilsner

Mette.