onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg er en dreng på 13 år har sådan aldrig prøvet at få orgasme men kunne bare så godt tænke mig at prøve det men er bare så bange for at der sker noget ubehageligt og er også bange for at mine forældre buster mig i det svar venligst.. kærlig hilsen anonym

Svar:
Kære anonym
Du har intet at være bange for ved at onanere og efterfølgende måske opnå en orgasme, der sker intet ubehageligt, men er istedet en dejlig og behagelig følelse.
Jeg kan godt forstå at du er en smule nervøs for at blive opdaget af dine forældre, selvom jeg er sikker på at dine forældre nu vil tage det med et smil, eftersom det er helt naturligt at onanere og udforske sin egen krop i din alder, men badeværelset og generalt værelser med lås på er gode steder hvor du burde kunne onanere i fred og ro uden de vilde forstyrrelser.
Kærlig Hilsen
Sascha