onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hello, jeg har hørt at drenge kan gør noget for ikke at få udløsning. altså de får orgasme, men der kommer ikke noget ud? er det rigtigt? og i så fald kan du/i så please prøve på at forklare hvordan man gør så jeg kan finde ud af om jeg gør det? for når jeg får orgasme kommer der ikke rigtigt noget ud. kun nogle dråber, 2-3 stk og jeg syntes det er pinligt, for hvad nu hvis jeg ligger og knalder med en pige og jeg kommer, og så spørger hun hvor sæden bliver af?? :O

det er altså pinligt. og jeg er altså ved at være lidt bekymret for det. penis er (vil jeg sige) på en fin almindelig længde. jeg har ikke rigtigt problemer, men jeg har ALTID syntes at jeg var bagud i puben. (puberteten) jeg havde altid den mindste penis, jeg har ikke mange hår på kroppen (FX: lår, skinneben og arme) men dog ved skridtet og under armene. jeg er kun lige begyndt at vokse og sådan noget. men ved i hvad der kan være galt?

Hilsen CBA-boy

Svar:

Hej CBA-boy

Jeg vil starte ud med at sige til dig, at der virkelig ikke er noget galt med dig. Det er meget forskelligt hvornår man bliver kønsmoden, kommer i puberteten.

Jeg synes det er mere vigtigt at du koncentrere dig om selve følelsen når du rører ved dig selv, frem for selve udløsningen.

Når dine tekstikler er helt udviklet, vil du også opleve at der kommer mere sperm når du får udløsning. Det vil komme stille og roligt, du skal bare være tålmodig.

Der siges at man gennem tantra, kan lære at kontrollere sin orgasme, og tilbageholde udløsning, men er ikke noget jeg synes du skal tænke på, istedet nyd at ekspermintere med dig selv, og giv din krop tid til at udvikle sig.

Venlig Hilsen

Sascha