Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 8 år 3 måneder siden

Hej

Hvordan kan man gøre onani mere spænende? kondomer?

Anonym

Svar:

Hej Anonym

Det er svært at sige meget præcist hvad du skal gøre for at gøre onani mere spændende,da det selvfølgeligt er forskelligt fra person til person. Jeg er lidt i tvivl om hvad du spørger om når du skriver kondomer? Men jeg vælger at tolke det som om du spørger om man kan onanere med kondom, og det vil jeg helt aikkert sige ja til. Nogen synes det er kedeligt og andre synes det gør det hele ekstra frækt, så jeg tænker at det bare er at kaste dig ud i det og prøve det af.
Du kan købe kondomer i alle supermarkeder og på apoteket så det er let at komme til.

I forhold til andre råd har jeg fundet en artikel med 10 forslag til at gøre onani lidt mere spændende...god fornøjelse

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål