Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
jeg synes det er blevet lidt kedeligt at onanere gør det normalt bare med porno eller fantaserer det føles dejligt men vil i ikke lige skrive nogle andre måder at onanerer på eller noget der føles som en fisse pliieeass

Svar:
Hej du
Det er forståeligt, at det kan blive kedeligt at onanere på samme måde igen og igen. Hvis det bliver en fast rutine, så kan spændingen forsvinde og det kan føles ensformigt. Så det er helt naturligt og forståeligt, at du skriver herind og leder efter inspiration.
Det er meget normalt, at man når til et "dødt" punkt og ikke synes, det er særlig spændende at onanere længere. Især hvis man bruger den eller de samme metoder hver gang. Der er rigtig mange måder at gøre det mere spændende på - f.eks ved at finde forskellig slags porno at se, og prøve forskellige metoder af, som du også selv foreslår. Det kan være godt at få andres øjne på sagen og blive inspireret. Derfor kan det være, du kan prøve at finde noget inspiration på nettet. Der er rigtig mange råd derude, hvis man søger efter det. Jeg kan f.eks. anbefale sexlinjen.dk, hvor der er et spørgsmål, som minder ret meget om dit - her kan du læse svaret. Du kan også overveje at spørge andre unge til råds i debatten på Cyberhus. Her kan alle stille spørgsmål og få kommentarer. Du kan være helt anonym, så ingen ved, hvem du er.
I forhold til dit spørgsmål om, om der er noget, som føles som en skede, så kan du evt. læse med på denne blog om "Kunstig Fisse", som er ret populær på Cyberhus.
Her til sidst skal du vide, at du er meget velkommen til at sende flere spørgsmål ind, hvis der dukker nogle op. Ellers ønsker jeg dig god fornøjelse med at finde inspiration.
De bedste hilsner fra Mai