Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej cyberhus! Jeg er begyndt at give migselv finger, men jeg ved ikke om jeg er våd nok! Det føles dejligt, men som sagt er jeg i tvivl om jeg er våd nok.. Tak på forhånd

Svar:
Hej med dig!
Jeg kan godt forstå, at det kan være svært at vide om man gør det rigtigt eller om man er våd nok når man gør det. Det er derfor rigtig fint, at du skriver ind!
For det første vil jeg sige at det lyder til, at det er helt rigtigt hvad du gør, nu du skriver at det føles dejligt. Det er egentlig det vigtigste. Onani er noget man kan gøre hvis man har lyst og hvis man synes det er dejligt. Der er mange måder at gøre det på og man kan ikke sige at der er noget der er mere rigtigt end andet. Det er en måde at lære sin krop at kende på.
Du skriver du er i tvivl om, om du er våd nok. Måske kan du næste gang prøve at mærke efter. Hvis man mærker omkring skeden, så kan man ofte mærke at det er vådt i det område. Men som sagt så er gør det egentlig ikke så meget i forhold til onani, så længe det er dejligt for dig når og mens du onanerer.
Hvis du kunne tænke dig at læse lidt mere om onani, så er denne side rigtig god!
Jeg håber du kan bruge mit svar!
De bedste hilsner Astrid