Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej brevkasse
Jeg er en dreng på 14 som godt kan lide og onanere.... Jeg gør det næste og jeg siger næsten vær dag.. Det er nok mest vær 2. dag jeg gør det. Er det normalt?
Hilsen dreng på 14 år

Svar:
Hej med dig
Ja - det er fuldstændig normalt at onanere hver eller hver anden dag, særligt i din alder. Når man er teenager sker der meget med både kroppen og hovedet, hvilket betyder at det her med sex og seksualitet betyder meget. En måde at lære sin krop og seksualitet at kende på er blandt andet at onanere, fordi man lærer hvad man kan lide og ikke kan lide. Hvis du snakker med dine venner omkring det, tror jeg du vil finde ud af at de også onanere ofte og at du derfor bestemt ikke er de eneste der synes det er spændende. Sexlinien har en artikel om onani, hvor du kan læse lidt om hvad andre tænker omkring det. Du kan læse den HER.
Venlig hilsen Marianne