Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 1 måned siden

Hej Cyberhus

Jeg er blevet træt af at onanere til de samme film og måde har i nogle metoder eller film jeg kunne bruge

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt fortså, at du kan blive træt af at bruge de samme film og metoder, når du skal onanere. Det tror jeg, der er mange, der kan sætte dig ind i. Ind imellem har man brug for at prøve noget nyt. Med hensyn til bestemte film og metoder, så er det meget forskelligt, hvad folk kan lide og ikke lide. Det kan derfor også være svært at vejlede dig i, hvad der vil passe til dig. Det er meget individuelt.

Du kan måske spørge en eller flere venner, om der er nogle film de kan anbefale. Det kan måske være grænseoverskridende at spørge, men det er mere normalt, end man måske lige tror, at man tager en snak med vennerne. Du vil sandsynligvis også kunne finde film og råd forskellige steder på nettet, hvis du prøver at google dig frem. Jeg vil dog råde dig til at være opmærksom på, hvilke sider du går ind på, så din computer eller mobil ikke får virus.

Et held og lykke skal du have herfra

Mai

Mais billede
Mai har svaret på dette spørgsmål