Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 8 år 1 uge siden

jeg ved ikke om beg tør onanere, og er det ikke meget tidæigt når man kun er 12

Svar:

Hej med dig

Nogle kan lide at onanere, andre har lyst en gang i mellem, mens andre aldrig har haft lyst til det i løbet af deres liv. Så det er altså meget forskelligt og helt op til den enkelte. Det vigtigste er at du kun gør noget du selv har lyst til.

Når piger onanerer kan nogle lide at bruge deres fingre til at røre ved den lille runde knop( som hedder klitoris) der sidder ca. øverst ved pigens tissekone. Andre kan lide at bruge bruseren til at ramme klitoris, mens andre måske først synes det er rart at røre sig selv når de finder en kæreste at være sammen med en gang. Derfor skal du bare huske, at det er helt iorden, at du lige nu synes det kan virke lidt skræmmende eller frastødende for dig. Vi udvikler os hele tiden og det kan sagtens være at grunden er, at du lige nu ikke er så gammel, at det har vakt din interesse at onanere. Måske for du lyst når du bliver ældre, hvem ved? og hvis du ikke gør, sker der ikke noget ved det.

Vh Maria

MariaFPs billede
Maria har svaret på dette spørgsmål