onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Oprettet 7 år 1 måned siden

Må man bruge spyt når man onanerer? Hvorfor får jeg ikke orgasme?

Svar:

Hej med dig

Ja, der er ikke noget i vejen for at du bruger spyt, når du onanerer. Hvis du synes det fungerer bedst med spyt kan du sagtens fortsætte med det.

Det er svært at sige hvorfor det præcis er du ikke kan få en orgasme.

Ofte handler det om at give sig selv god tid, til at lære sig selv og sin krop rigtig godt at kende. For nogle er det let at få orgasme, mens andre skal arbejde mere for det.

Jeg tænker det i høj grad handler om at have tålmodighed til at gå stille og roligt frem og mærke efter hvad der faktisk føles rigtig rart og så gøre mere af det.
Hvis man fokuserer for meget på at man skal have en orgasme, kan det i sig selv gøre det svært at få orgasmen. I stedet er det vigtigt at prøve at fokusere på at mærke det der føles rart.

Jo mere du kan fokusere på "bare" at mærke det der føles rart, og fjerne tankerne fra et bestemt mål...jo lettere tror jeg du vil have ved at nå en orgasme. Det kan godt være svært og ligesom med alt andet, så kræver det masser af øvelse.

Prøv at sætte tanken om orgasme lidt på pause, hvis du kan. Og prøv at fokusere på det der føles rart i øjeblikket når du onanerer. Og så giv det tid, og masser af øvelse. Så er jeg sikker på du vil lykkes med det.

Bedste hilsner
Niels-Christian