Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg onaner ca. 2-3 gange om ugen, men det er lidt kedeligt når man bruger fingrene hver gang så ville bare høre om i havde nogen gode ideer til hvad man ellers ku gøre vis man ikke har en dildo?

Svar:
Hej med dig
Det er meget naturligt at prøve at udforske nye måder at onanere på. Når du fylder 16 år må du lovligt købe en dildo, hvis du har lyst til at prøve det af. Indtil da kan du se om du kan finde nogle ting derhjemme som du kan bruge i stedet.
Hvis det handler om ting du kan bruge til at stikke op når du onanerer kunne håndtaget på en hårbørste eller noget i den stil måske være en mulighed. Det afgørende er at du selvfølgelig skal finde noget der ikke har skarpe kanter eller spidser. Og så selvfølgelig at du går stille og roligt frem.
Husk altid at bruge kondom på det du bruger. Med mindre det er en dildo som er beregnet til onani, kan de ting du bruger være fyldt med bakterier som ikke rigtig hører hjemme i skeden og det er bare bedst at undgå. Det kan du gøre ved at komme et kondom på. Du kan finde lidt flere tips og tricks til onani i artiklen fra Sexlinien her
Mange hilsner
Niels-Christian